Escape Rooms Island Phobia: Dragon’s Ring

Von | Januar 18, 2020

von Escape Rooms Island Phobia (webseite)

Playa de Las Americas, Calle San Eugenio Domínguez, 23 Hotel IBEROSTAR BOUGANVILLE

Tenerife

2-4 Spieler

Sprachen: EN, ES, RU

60 minuten

Hobbits have gone traveling and left the well-hidden One ring at home, but in the way they found that The Evil found out about it and now it is rushing to the hobbit's house.
Your task is to find the One ring and bring it out of the hobbit's house before The Evil overtake you...
vollständige Beschreibung anzeigen
Vielen Dank, dass Sie dabei helfen, Escape the Review auf dem neuesten Stand zu halten!
Teilen Sie uns mit, was geändert werden muss:




Wenn Sie dieses Unternehmen besitzen oder verwalten, können Sie auch Anspruch auf den Eintrag erheben und ihn selbst aktualisieren

Gesamtwertung

Bewertet zwischen 3.5 und 4 von 5

basierend auf Bewertungen von 6 Benutzern
kombiniert mit Bewertungen von 1 Benutzer

Deine Bewertung

Spielerbewertungen

caroline354 experte hat dies bewertet:Rated between 3 and 3 out of 5
StaceyF experte hat dies bewertet:Rated between 3.5 and 3.5 out of 5
Gespielt am: 7 Nov 2022 Teamgröße: 2 Ergebnis: Entkommen!
original
Simon (The Overthinkers) experte hat dies bewertet:Rated between 3.5 and 3.5 out of 5
Gespielt am: 6 Mar 2023 Teamgröße: 2 Ergebnis: Entkommen!
originaltolles hosting
MightyMidds erfahren hat dies bewertet:Rated between 3.5 and 3.5 out of 5
Gespielt am: 30 Jul 2022 Teamgröße: 4 Benötigte Zeit: 36 Ergebnis: Entkommen!
immersivfamilienfreundlichziemlich leicht

Room 6 for our 5 & 8 year olds, room 47 for me and hubby. Nice room, pretty easy even with the kids 'helping'. Some good puzzles, lovely theme.

magicalbacons experte hat dies bewertet:Rated between 4 and 4 out of 5
Teamgröße: 2 Ergebnis: Entkommen!
schönhightechschlechtes hosting
Richard Sinden erfahren hat dies bewertet:Rated between 3.5 and 3.5 out of 5
Teamgröße: 4 Ergebnis: Entkommen!

Bewertungen von Escape Room-Bewertungsseiten

We enjoyed the Dragon Ring as a game thanks to its brilliant set design and novel puzzles, though we did find a few of these quite frustrating and lacking in signposting. We don’t want an easy ride through a room of course, but we do want to stand a chance of getting out unaided and sadly there was no way this was going to happen in this game. 

Siehe auch