Other World Escapes Southampton: Vermilion

Von | März 20, 2019

von Other World Escapes Southampton (webseite)

22 East St, SO14 3HG

Southampton

2-6 Spieler

Sprachen: EN

60 minuten

closed
Teleport yourself back to an exquisite steampunk 1930's cigar lounge. Crack the Vermilion code before the code cracks you. You thought the Syndicate wouldn't follow you here? A mystery-based escape room with surprises galore, an aroma of cognac and leather, and one of the most loved hint personalities in any escape game. Vermilion can be played as a Vs game with two teams or as a single game.
vollständige Beschreibung anzeigen
Vielen Dank, dass Sie dabei helfen, Escape the Review auf dem neuesten Stand zu halten!
Teilen Sie uns mit, was geändert werden muss:




Wenn Sie dieses Unternehmen besitzen oder verwalten, können Sie auch Anspruch auf den Eintrag erheben und ihn selbst aktualisieren

Gesamtwertung

Bewertet mit 3.5 von 5

basierend auf Bewertungen von 5 Benutzern
kombiniert mit Bewertungen von 2 Benutzern

Deine Bewertung

Spielerbewertungen

MightyMidds erfahren hat dies bewertet:Rated between 4.5 and 4.5 out of 5
Teamgröße: 2 Ergebnis: Entkommen!
Tim Cooper experte hat dies bewertet:Rated between 3.5 and 3.5 out of 5
Teamgröße: 2 Benötigte Zeit: 42:00 Ergebnis: Entkommen!
originalraffinierttolles hosting
Peewee Stevens ッ hat dies bewertet:Rated between 4 and 4 out of 5
🌵Juliette B experte hat dies bewertet:Rated between 3.5 and 3.5 out of 5
Gespielt am: 22/09/2019 Teamgröße: 2 Benötigte Zeit: 55:00 Ergebnis: Entkommen!

Excellent GM, fun hint system, enjoyable puzzles, well done given a small space to play in. 

Richard Sinden erfahren hat dies bewertet:Rated between 3.5 and 3.5 out of 5
Ergebnis: Entkommen!

Bewertungen von Escape Room-Bewertungsseiten

The second game from Other World is Vermilion, and has clearly been designed as a race game: there are two side by side copies, placed so that two teams can be briefed together then start at the same time. We played as just one team, with an unrelated group in the other copy of the room, and although we weren't officially competing we had the same simultaneous start. However, thereafter there was no interaction; where some games designed for side-by-side play include mechanisms to check which t...

Siehe auch